JMW Horeca Uitzendbureau

Het Nationaal Gastvrijheidsonderzoek van JMW

Het Nationaal Gastvrijheidsonderzoek van JMW

Dat bovengemiddeld gastvrije organisaties daadwerkelijk succesvoller zijn dan gemiddeld gastvrije organisaties is een verrassende uitkomst van dit onderzoek. Een conclusie met grote impact op de hospitality branche en wat blijkt uit het onderzoek dat TNS Nipo (nu Kantar TNS) heeft uitgevoerd in opdracht van JMW, hét horeca-uitzendbureau van Tempo-Team. Zij hebben gemeten welke waarde restaurant- en hotelbezoekers hechten aan gastvrijheid. Daarnaast zijn verschillende experts, waaronder Thérèse Boer, Sander Allegro en Siebren Houtman gevraagd naar hun visie en praktische vertaling op de uitkomsten van het onderzoek. 

 
Laat dit onderzoek u de inzichten, handvatten en motivatie geven om ook voor uw gasten de volgende stap richting bovengemiddelde Gastvrijheid te zetten. Maak ook van uw organisatie een bovengemiddeld gastvrije organisatie en investeer in uw onderscheidend vermogen. 
 
 
 

Het Nationaal Gastvrijheidsonderzoek van JMW